Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Μια Μεγάλη Εβδομάδα. Τεράστια. Σχεδόν δύο.


Στην τηλεόραση του καθιστικού παίζει η Casablanca χωρίς ήχο. Είναι όνειρο κάθε πουτάνας να την ερωτευτούν όπως ο Rick την Ilsa.
-Πάμε να ακούσουμε το τροπάριο της Κασσιανής; λέει η Σκορπιός που ακόμα τηρούσε τα έθιμα.
-Τι'ναι αυτό; Κάποιο ροκ συγκρότημα; ρωτάει η Παρθένος.
Παρθένος στην ιδεολογία μόνο, γιατί κατά τ'άλλα... Όχι ότι είναι καμιά ανώμαλη-σεξομανής, αλλά λόγω επαγγέλματος, καταλαβαίνεις.
-Αχ, όχι. Αφού τα'χουμε πει δεν τα πάω καλά με τα live, πετάγεται η Καρκίνος.
-Έλα πάμε ρε παιδάκι μου. Μεγάλη βδομάδα είναι, δε δουλεύουμε, προσπαθεί να τις πείσει η Σκορπιός.
-Να σου πω, παίζει ένα πάρτυ. Ψήνεστε να περάσετε; λέει η Παρθένος.
-Τι πάρτυ;
Η Παρθένος βάζει ένα μουσικό κομμάτι στο κινητό της, που προφανώς χαρακτήριζε το ύφος του προαναφερθέντος πάρτυ.
-Α! Φοξ Τροτ! Κι εμείς το χορεύαμε αυτό! πετάγεται η Σκορπιός.
"Dubstep, minimal, fox trot, δε βαριέσαι..." σκέφτεται η Παρθένος.
-Και ποιος το διοργανώνει; ρωτάει πάλι η Σκορπιός.
-Πούστης ρέιβερ, 45 χρονών, άλλο να σου λέω κι άλλο να το βλέπεις.
-Δικιά μας;
-Γνωστός γνωστού, όχου τώρα κι εσύ!
-Καλά θα δούμε, είμαι και μεγάλη γυναίκα, απαντάει η Σκορπιός. "Σ'αυτά τα μπαρς που πάτε και χορεύετε ροκ εν ρολ με τα πόδια επάνω!" που'λεγε κι ο πατέρας μου, συνεχίζει.
-Σιγά μωρή τσατσά εσύ! Έλα και σου'χω καινούριο καλσόν αγορασμένο! Καλσόν Άλμα για πόδια χάρμα! επιμένει η Καρκίνος.
-Θα δούμε είπαμε, μωρή πουτάνα! από τις λίγες φορές που ο χαρακτηρισμός αποδίδεται κυριολεκτικά. Σιγοτραγουδάει "βααααάλε το κόκκινο φουστααααάνι" διαβάζοντας τα νέα για την φιέστα και τον κηπουρό. Από το ανοιχτό παράθυρο ακούγεται η γνωστή αθηναϊκή βαβούρα. Ίου ίου, μπιπ μπιιιιιιίπ, μπάπα μπούπα, πάνε έρχονται, σούρτα φέρτα, δεν μπορώ! Κουδούνι. Γκλινγκ γκλόνγκ!
-Καλώς τήνε την πέρδικα! ακούγεται η Παρθένος.
-Τι λέει; απαντά η Λέων καθώς προχωράει προς την κουζίνα.
-Καλά μωρέ, εδώ, απλά τσεκάρουμε να δούμε τί παίζει, μπας και κάνουμε τίποτα το βράδυ, μιας και δεν δουλεύουμε.
-Ποιος δεν δουλεύει;
-Εμείς.
-Λόγω κρίσης, ε; Γαμώτο, έχουν κλείσει τα μισά μπουρδέλα.
-Όχι καλέ, λόγω Μεγάλης βδομάδας!
-Α. Νηστεύετε κιόλας;
-Ε όχι, είπαμε! Να πάμε καμιά εκκλησία, που'ναι παράδοση, να κόψουμε βίζιτες και τέτοια, αλλά το φαΐ, φαΐ κι ο δονητής, δονητής, πετάγεται η Καρκίνος που έχει ξεμείνει στο καθιστικό και διορθώνει τα ψεύτικα νύχια της.
-Α! Τώρα που πες δονητή. Μου'φερε ο προμηθευτής τα καινούρια λιπαντικά. Κάνε μου τη χάρη να τα δοκιμάσετε...
Η Λέων είναι ιδιοκτήτρια sex shop.
-Από βδομάδα όμως που ξαναρχίζουμε τα ραντεβού, λέει η Παρθένος.
Η Λέων οδεύει προς το καθιστικό με δύο κούπες καφέ στο δίσκο.
-Αχ να σου πω, απευθύνεται στην Καρκίνο, θα μου βάλεις κι εμένα 4 νύχια;
-4;
-4!
-Σε λίγο γιατί θέλω να τελειώσω κάτι που διάβαζα πριν.
-Α τι διαβάζεις; ρωτάει η Λέων.
-Για την Ανάσταση, απαντάει ξινά η Καρκίνος.
-Αλήθεια;
-Όχι, για την επανάσταση.
-Ποια επανάσταση;
-Άρλεκιν διαβάζω γαμώ την ψυχεδέλεια, απαντάει, φανερά χωρίς όρεξη για κουβέντες. Ο κομμωτής κι η καγκελάριος.
-Τα'χουνε;
-Όχι ακόμα.
Εν τω μεταξύ χτυπάει το κουδούνι ο ταχυδρόμος.
-Αχ ο ταχυδρόμος, λέει με λαχτάρα η Σκορπιός ερχόμενη από την κουζίνα. Τώρα έχουνε μαζευτεί όλες στο καθιστικό.
-Να σου πω, αυτός πάντα ταχυδρόμος ήτανε; ρωτάει η Λέων.
-Ναι, γιατί;
-Ε, κρίμα! Ωραίο παιδί, να το πηγαίνει το γράμμα. Χαμένοι πάνε!
-Να σας πω, λέει η Παρθένος, δε βάζετε ένα χεράκι να μαζέψουμε; Μπουρδέλο έχει γίνει εδώ μέσα.
-Ναι, εσένα περίμενε για να γίνει μπουρδέλο, πετάγεται η Λέων σε μία προσπάθεια να κάνει χιούμορ.
-Έλα, ξεκινήστε εσείς μέχρι να διαβάσω το ζώδιό μου, λέει η Σκορπιός. Πω πω πω, γι'αυτό είμαι έτσι εγώ απ'το πρωί. Μου μπήκε ο Άρης σήμερα!
-Ο φούρναρης;;;
-Όχι καλέ, ο πλανήτης.
-Βγάλτον καλέ θα πάθεις τίποτα!
-Καλά καλά, σκάστε τώρα κάριες, τις βρίζει η Καρκίνος και δυναμώνει την TV. Είναι το ωραιότερο σημείο.
"-What about us Rick?
-We'll always have Paris."

1 σχόλια:

Τη 19 Απριλίου 2011 στις 12:41 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Ανεμώνη είπε...

ευχαριστώ τους αγαπημένους μου φίλους, και τις φοβερές τους ατάκες που γεμίζουν όχι μόνο τις αναρτήσεις μου, αλλά ολόκληρες στιγμές.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα