Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

sex me more

- Καλημέρα Ανεμώνη
- Καλημέρα Αντώνη
-Πώς είσαι σημερά? Σου πέρασαν τα συναισθηματικά σου?
-Όχι
- Έλα αφου τα έιπαμε , εμείς οι άνθρωποι είμαστε περίεργα πλάσματα μην στεναχωριέσαι.
-Καλά θα δώ τι θα κάνω
- Έλα σταμάτα τωρα τα χαζά και έλα να σε παίξω μία παρτίδα τάβλι.

Μετά παραγγείλανε καφέδες  και κάτι κουλουράκια με κανέλα , εγώ καθόμουνα δίπλα και διάβαζα το ζώδιο μου. Χαμός στον δωδέκατο οίκο μου. Η Ανεμώνη ήταν όμορφη κοπέλα γύρω στα 24, λίγο μαυριδερή είχε ένα γαλάζιο και ένα μπλέ μάτι, φορόυσε μία μπλούζα που έλεγε επάνω sex me more και απο ότι κατάλαβα δεν της πολυάρεσε ο καφές της.
Ο Αντώνης απο την άλλη είχε ύφος σοβαρό, έντονες γωνίες στο πρόσωπο και τα μάτια του ήταν  ίδιο χρώμα.
 Πλήρωσα και πήγα να φύγω αλλά ο διάλογος της Ανεμώνης με τον Αντώνη συνεχίστηκε και είπα να κάτσω να ακόυσω λίγο ακόμα καθώς ρούφαγα με μανία τις τελευταίες σταγόνες του milkshake μου.

-Και τώρα τι θα γίνει? Θα κάνω σαν να μην τον ξέρω ? Αφού εχθές είμασταν γυμνοί στο κρεβάτι μου
-Έλα ρε Ανεμώνη. Όλο μαλακίες .
- Συμβουλές δεν δίνεις, μόνο να χάνεις στο τάβλι ξέρεις. 29 χρονών και ακόμα γουρούνι είσαι.
-Ωραία αλλάζουμε θέμα. Γιά πες τι έκανες τελικά με το σπίτι
- Θα μετακομίσω τελικά , το αποφάσισα! Θα πάω να δώ εκέινο το δυάρι που σου έλεγα. Ελπίζω να είμαι περισσότερο τυχερή με τους γειτονές μου,να μην πέσω πάλι σε καποιον ψυχοπαθή , ή καποιον που φωνάζει μανιακά μεσα στη νύχτα. Να είναι normal και να μην ξεχνάνε το φαγητό τους στη φωτιά . Να είμαι χαλαρή και εγώ , να με νοιάζει μόνο τι γινεται στο δικό μου σπιτικό
- Καλά δεν σου είπα , στο διαμέρισμα απέναντι μου μετακόμισε ένα πλάσμα αλλο πράγμα. Αμάν και τί κάνω για να την πετύχω καμία μέρα .
-Δεν την έχεις πετύχει ποτέ?Και πώς την έχεις δεί?
- Κουράζομαι με τις ηλίθιες ερωτίσεις. Την έχω δεί απο το παράθυρο μου, όταν  βγαίνει να ποτίσει τα φυτά τις.
-...

Δεν την ενδιέφερε και πολύ η ιστορία του, ήταν ξεκάθαρο πως σκεφτόταν άλλα. Άναψε ακόμα ένα τσιγάρο και έκανε πως ακούει ενώ εκέινος περιέγραφε τον κώλο της γειτόνισας του. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα